Hallo, ik ben Peter en ben als oprichter al vanaf het begin aan de Fotoclub verbonden. Ik ben woonachtig in het Noord Brabantse dorpje Biezenmortel en heb een brede interesse in fotografie. Fotografie beschouw ik nog steeds als een van de mooiste hobby’s die er bestaan. Daarom ben ik ook niet van plan om er ooit mee op te houden. Regelmatig fotografeer ik aan eigen projecten, voor mijn eigen plezier en om mezelf verder te ontwikkelen als fotograaf. Lekker klooien, zonder eisen of verwachtingen van anderen en zonder tijdsdruk. Standaardplaatjes zijn niet aan mij besteed en dat realiseer ik mij steeds meer door tijd te nemen om een goede compositie te maken en anders naar een beeld te kijken vanuit een onverwacht perspectief. Wil je meer foto's van mij bekijken? Klik dan op mijn naam onder mijn foto.

Hallo ik ben Yvonne en kom uit Udenhout. Ik heb verschillende hobby,s gehad, maar daarnaast fotografeerde ik ook, maar op een laag pitje. Ik wil mij verder ontwikkelen in de fotografie waarvoor ik me aangesloten heb bij de fotoclub.

Hallo ik ben Ilse en woon in Udenhout sinds 1983. Ik ben moeder van drie pracht zonen en heb een eigen holistisch energetische massagepraktijk. Verder hou ik ook van de natuur, reizen, wandelen en fietsen. Dat wil ik ook graag vastleggen met mijn camera. Ik ben al jaren aan het fotograferen als hobby en krijg ook meer oog voor kleine details. Nu wil ik wel wat meer over fotograferen leren en meer uit mijn camera halen enzv. Hoop in de toekomst nog veel mooie foto's te kunnen maken i.p.v. standaard plaatjes. Wil je meer over mij weten? Klik dan op mijn naam onder mijn foto.

Hallo ik ben Resi en woon sinds 2012 in Biezenmortel. Ik ben moeder van twee pracht zonen en ga graag met de camper op pad. Ik hou van gezelligheid, ons sportclubje, wandelen en fietsen en de natuur. Ik ben ook de gastvrouw van de fotoclub.

Hallo ik ben Theo van Kollenburg en woon in Udenhout. Ik ga mijn oude hobby weer oppakken en daarom heb ik mij aangesloten bij Fotoclub Focus Udenhout.

Hallo ik ben Hans van de Sande en woon in Udenhout. Ik zit net voor mijn pensioen en wil het fotograferen naar een hoger niveau brengen, daarom heb ik mij aangesloten bij Fotoclub Focus Udenhout.

Hallo ik ben Frank Scheffers en woon in Poppel (België). Ik heb behoorlijk wat vrije tijd en ben toe aan een nieuwe hobby, fotograferen leek mij wel iets om tijdens mijn vrije tijd en op vakantie mooie foto's te gaan maken, daarom heb ik mij aangesloten bij Fotoclub Focus Udenhout.

.